Oldal kiválasztása
Egy egyedi kék vitrázs függöny

Egy egyedi kék vitrázs függöny

Mi is a vitrázs függöny?

– jelentése, leírása:

A belátást csak részben akadályozó, a fél ablakot szabadon hagyó, kis pálcára (vitrázsrúdra, illetve a vastagabb kávéházi rúdra), fűzhető általában rövid függöny.

Két megoldás közül választhatunk:

  • gyári, készen vett vitrázs függönyök
  • egyedi, csak nekünk készített vitrázs függöny

A vitrázs rudat közvetlenül az ablakkeretre rögzítjük, az anyagot stílustól függően felül, vagy felül és alul is be lehet fűzni (rögzíteni), akasztani, kötni, csíptetni… stb.


Vitrázsfüggöny felfogatásaVitrázsfüggöny felfogatása 2

Kedvünk szerint válogathatunk:

Létezik az örök klasszikus: a készen kapható vitrázs függöny.

Egyre szélesebb a kínálat, nem úgy, mint pár évvel ezelőtt – eltűnőben vannak, hál’ isten, a kommersz függönyök. A gyártók egyre egyedibb mintákkal, anyagokkal rukkolnak elő, már követi a divatot, stílusos, különleges szépségeket kínálnak.

Érdemes újra felfedezni, keresni ezeket, hisz a kínálat már a vevői igényekhez igazodott:

Amennyiben nem érjük be a készen kapható vitrázzsal:

egyedi igények alapján készített kompozíciót is választhatunk.

Ha szeretnének egy kis egyénit vinni ebbe a dekorációba, mindenféle stílusú függönyt megtalálunk, a teljesen puritán, egyszínű lenvászontól, a mintás-csipkéstől, az extrém modern változatig.

Szinte bármely anyagból készíthető, ami függöny anyag- és abból is, ami nem az!

Semmi nem szab határt fantáziánknak, egyre azonban vigyázzunk, az „össze-vissza szedett-vedett” az nem stílus, hanem giccs.

Vitrázs függöny - klasszikus fazonnal, alap függönyből, függönyrojt díszítéssel.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból masnival.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból masnival.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból batiszt csipkével.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból batiszt csipkével.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke és mintás anyag betéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke és mintás anyag betéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyag, bolyt, és hímzett organza függöny betéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyag, bolyt, és hímzett organza függöny betéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny a csodás kockás dekor anyagból, batiszt csipkével...

Egyedi vitrázsfüggöny a csodás kockás dekor anyagból, batiszt csipkével…

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke betéttel, és dekor anyag rátéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke betéttel, és dekor anyag rátéttel..

Exkluzív vitrázsfüggöny natúr anyagból csipke és dekor anyag rátéttel..

Exkluzív vitrázsfüggöny natúr anyagból csipke és dekor anyag rátéttel..

Egyedi batiszt vitrázsfüggöny natúr anyagból, akár ajtófüggöny is lehet belőle !

Egyedi batiszt vitrázsfüggöny natúr anyagból, akár ajtófüggöny is lehet belőle !

Tüll egyedi vitrázsfüggöny, extrém felfogatással !

Tüll egyedi vitrázsfüggöny, extrém felfogatással !

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke és mintás anyag betéttel, masnival.

Egyedi vitrázsfüggöny dekor anyagból csipke és mintás anyag betéttel, masnival.

Csodaszép egyedi vitrázsfüggöny hímzett anyag betéttel.

Csodaszép egyedi vitrázsfüggöny hímzett anyag betéttel.

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny batiszt csipke és mintás dekor anyagból, bolyttal ...

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny batiszt csipke és mintás dekor anyagból, bolyttal …

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny mintás dekor anyaggal, ajtófüggönynek is kiváló!

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny mintás dekor anyaggal, ajtófüggönynek is kiváló!

Egyedi fazonú natúr vitrázsfüggöny, batiszt anyagból.

Egyedi fazonú natúr vitrázsfüggöny, batiszt anyagból.

Egyedi vitrázsfüggöny natúr anyagból csipke és dekor anyag rátéttel..

Egyedi vitrázsfüggöny natúr anyagból csipke és dekor anyag rátéttel..

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny élénk mintás dekor anyagból.

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny élénk mintás dekor anyagból.

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny garnitúra, csipke és fehér pamut anyagból.

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny garnitúra, csipke és fehér pamut anyagból.

Egyedi fazonú felső vitrázsfüggöny, csipke és fehér pamut anyagból.

Egyedi fazonú felső vitrázsfüggöny, csipke és fehér pamut anyagból.

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny csipke, dekor, vagy egyéb anyagokból, csak ízlésesen!

Egyedi fazonú vitrázsfüggöny csipke, dekor, vagy egyéb anyagokból, csak ízlésesen!

Ha segítségre van szüksége, vagy csak kérdése van, szívesen segítek, hívjon vagy írjon.

Addig is bővebben boncolgatom a konyhai függöny témáját, íme a további fejezetek:

Pin It on Pinterest

Shares
Share This